Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási segédlet

Hogyan vásárolhatsz?

Rendelést leadni a webáruházon keresztül tudsz.
A megrendeléshez a kívánt terméket/termékeket tedd bele a „KOSÁR”-ba (a termékképtől jobbra található kosár ikonra kattintással). A webáruház jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva tekintheted meg a kiválasztott termékek listáját és a kosár tartalmát. Amennyiben a terméklistát áttekintetted és szeretnéd megrendelni, úgy következő lépésként kérjük, kattints a “tovább a pénztárba” gombra, ahol lehetőséged van megadni az elérhetőségi adataid, számlázási és szállítási címed, valamint a lehetséges fizetési módokat (személyes átvételre és házhoz szállításra is van lehetőség ). Az adatok megadását követően, az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása után a “megrendelem” gombra kattintva küldheted el a megrendelésed részünkre, amelyről egy automatikus válasz e-mailt is küldünk.
Fontos, hogy előfordulhat, hogy a „spam” mappában fogod megtalálni, így érdemes minden bejövő mappában ellenőrizni!

Átvétel kiszállítással: 

A házhoz szállítással megrendelt csomagok kézbesítését GLS futárszolgálat, valamint az MPL logisztikai partnerünk végzi. (A szállítással kapcsolatos díjakat az alábbi oldalunkon tudod megtekinteni IDE kattintva.) A termék kiszállításával megbízott partnerünk az előzetesen megadott email elérhetőségen keresztül  értesíti a címzettet a csomagfelvételről és csomagjának szállítási állapotának utánkövetési lehetőségéről. Továbbá a kiszállítás napján, a megadott elérhetőségre elküldi a kézbesítés várható időpontját is. 

A kiszállítás napközben történik, ezért kérjük, hogy olyan címet adj meg, ahol biztosan elérhető vagy. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni. Ha a megrendelésnél előre utalást vagy online bankkártyás fizetési módot választottál, a futárnál már csak a megrendelt termékedet kell átvenned.

Személyes átvétel:

Személyes átvételre raktárunkban van lehetőség nyitva tartási időben, az alábbi címen: 2000 Szentendre, Dózsa György út  22. Kérjük, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében a megrendelésszámodat jegyezd fel és hozd el magaddal. 

Garanciális feltételek: 

Amennyiben megrendeléseddel bármilyen probléma merül fel, kérjük, mielőbb jelezd felénk  e-mailben a garancia@ermetikaajto.hu címre. Az emailben fontos, hogy minél  részletesen írd le a problémádat, és ha tudsz, kérjük, hogy  fényképet is csatolj a levélhez 

Panaszkezelés: 

Amennyiben a megrendeléssel, a kiszállítással vagy a termékkel kapcsolatban panaszt szeretnél tenni, kérjük, hogy az alábbi elérhetőségek egyikén vedd fel velünk a kapcsolatot: 

E-mail:  panaszkezeles@ermetikaajto.hu 
Postai cím: 1038 Budapest, Fürdő u. 2 fsz 2. 
Panaszodat minden esetben kivizsgáljuk, és a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban válaszolunk rá. A panaszt és az arra adott választ nyilvántartásban rögzítjük, amelyet 5 évig megőrzünk.
Amennyiben a panaszkezelés során nem sikerül a vitás kérdést rendezni, az alábbi szervezethez fordulhatsz:
Békéltető testület: Pest Vármegyei Békéltető Testület,1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4. em. 2.