Hogyan vásárolhatsz?
Rendelést leadni a webáruházon keresztül tudsz.
A megrendeléshez a kívánt terméket/termékeket tedd bele a „KOSÁR”-ba (a termékképtől jobbra található kosár ikonra kattintással). A webáruház jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva tekintheted meg a kiválasztott termékek listáját és a kosár tartalmát. Amennyiben a terméklistát áttekintetted és szeretnéd megrendelni, úgy következő lépésként kérjük, kattints a “tovább a pénztárba” gombra, ahol lehetőséged van megadni az elérhetőségi adataid, számlázási és szállítási címed, valamint a lehetséges fizetési módokat (személyes átvételre és házhoz szállításra is van lehetőség ). Az adatok megadását követően, az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása után a “megrendelem” gombra kattintva küldheted el a megrendelésed részünkre, amelyről egy automatikus válasz e-mailt is küldünk.
Fontos, hogy előfordulhat, hogy a „spam” mappában fogod megtalálni, így érdemes minden bejövő mappában ellenőrizni!
Átvétel kiszállítással:
A házhoz szállítással megrendelt csomagok kézbesítését GLS futárszolgálat, valamint az MPL logisztikai partnerünk végzi. (A szállítással kapcsolatos díjakat az alábbi oldalunkon tudod megtekinteni IDE kattintva.) A termék kiszállításával megbízott partnerünk az előzetesen megadott email elérhetőségen keresztül értesíti a címzettet a csomagfelvételről és csomagjának szállítási állapotának utánkövetési lehetőségéről. Továbbá a kiszállítás napján, a megadott elérhetőségre elküldi a kézbesítés várható időpontját is.
A kiszállítás napközben történik, ezért kérjük, hogy olyan címet adj meg, ahol biztosan elérhető vagy. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni. Ha a megrendelésnél előre utalást vagy online bankkártyás fizetési módot választottál, a futárnál már csak a megrendelt termékedet kell átvenned.
Személyes átvétel:
Személyes átvételre raktárunkban van lehetőség nyitva tartási időben, az alábbi címen: 2000 Szentendre, Dózsa György út 22. Kérjük, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében a megrendelésszámodat jegyezd fel és hozd el magaddal.
Garanciális feltételek:
Amennyiben megrendeléseddel bármilyen probléma merül fel, kérjük, mielőbb jelezd felénk e-mailben a garancia@ermetikaajto.hu címre. Az emailben fontos, hogy minél részletesen írd le a problémádat, és ha tudsz, kérjük, hogy fényképet is csatolj a levélhez
Panaszkezelés:
Amennyiben a megrendeléssel, a kiszállítással vagy a termékkel kapcsolatban panaszt szeretnél tenni, kérjük, hogy az alábbi elérhetőségek egyikén vedd fel velünk a kapcsolatot:
E-mail: panaszkezeles@ermetikaajto.hu
Postai cím: 1038 Budapest, Fürdő u. 2 fsz 2.
Panaszodat minden esetben kivizsgáljuk, és a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban válaszolunk rá. A panaszt és az arra adott választ nyilvántartásban rögzítjük, amelyet 5 évig megőrzünk.
Amennyiben a panaszkezelés során nem sikerül a vitás kérdést rendezni, az alábbi szervezethez fordulhatsz:
Békéltető testület: Pest Vármegyei Békéltető Testület,1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4. em. 2.